Muhajabah.no

Salaam aleikum. Dersom noen nyregistrerte har problemer med å få mail med passord, ta kontakt på nabila@muhajabah.no

Du er ikke logget inn.

Merk!

Salaam aleikum. Du er ikke registrert og har derfor begrenset adgang til forumet. For å komme inn, må du registrere deg, og skrive en introduksjon.

Annonseringer

Salaam aleikum! Velkommen!

#1 2007-12-02 11:39:51

Nabila
Stoffpushende Admin
Poster: 5610
Dirham: 27,448
: 1,000

VIKTIG: Les dette før du registrerer deg!

Salaam aleikum

Muhajabah.no er ett forum i hovedsak for muslimske kvinner. Derfor vil vi "sile" medlemmene litt, og ha litt kontroll på hvem som slipper inn her, for å la forumet være litt privat.

Når du registrerer deg, så må du, innen en uke, skrive en liten introduksjon om deg selv under "introduksjons-forumet". Når du har gjort det, så leser jeg din intro, og så gir jeg deg tilgang til nesten hele forumet. Når du har skrevet ca 30 innlegg (antall er til stadig vurdering), eller vi vet at du kjenner noen, eller at vi ser vi kan stole på at du er ett aktivt medlem, vil du få tilgang til hele forumet.

Dersom jeg kjenner nicket ditt fra islam.no, eller du er en av de som var registrert her tidligere, kan jeg sette tilgangen manuelt.

Er det noe du lurer på, ta kontakt på solvanabila@hotmail.com eller send en PM, enten her, eller på Islam.no sitt forum.

Jeg vil også be søstre som ikke kjenner noen her inne, om å ringe meg, eller gi meg ett kontaktnummer så jeg kan ringe inshaAllah, om vi ikke umidelbart kjenner noen som kjenner noen, håper på forståelse for dette, da vi er opptatte av sikkerhet!

Having ADD is interes..... ooooooh look, a CAT!

Avlogget

Forum-bunn